قوانین و مقررات در پلاس گرین

عضویت و خرید در فروشگاه پلاس گرین

با تشکر فراوان از اینکه فروشگاه پلاس گرین را انتخاب کرده اید، جهت خرید، لطفا قبل از انجام هر اقدامی مطالب زیر را مطالعه بفرمایید، لازم به ذکر است که کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خریداری از سایت پلاس گرین را دارند ، می بایست مفاد توافقنامه قوانین و مقررات در پلاس گرین را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت کنند.

عضویت در سایت و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.

مفاد توافقنامه قوانین و مقررات :

  • اطلاعات خواسته شده از شما بسیار اهمیت دارند، لطفا با دقت اطلاعات خواسته شده را وارد نموده و از صحت اطلاعات درج شده اطمینان حاصل فرمایید.
  • برای پرداخت آنلاین وجه سفارش خود می بایست به سبد خرید مراجعه نموده و از طریق یکی از درگاههای موجود فرآیند پرداخت را تکمیل نمایید.
  • مشتریان تهرانی می توانند، فاکتورهای تا سقف یک میلیون تومان را در محل مشتری با استفاده از دستگاه کارت خوان یا نقدا تسویه نمایند.
  • حداکثر یک ساعت پس از تکمیل فرآیند خرید در وب سایت، تیم پلاس گرین با شما تلفنی و یا با استفاده از ایمیل تماس می گیرد، درصورت عدم تماس برای پیگیری با شماره تلفن تماس ۰۲۱۸۸۹۱۰۲۸۴ بگیرید.
  • در تهران هزینه ارسال سفارش بالای ۱ میلیون تومان رایگان بوده و برای فاکتورهای زیر این مبلغ هزینه حمل بصورت توافقی و با توجه به فاصله محاسبه می گردد.
  • هزینه حمل برای مشتریان عزیز در سایر استانهای کشور بنا بر روش ارسال انتخابی متفاوت است، در این قبیل ارسال ها هزینه بسته بندی  و هزینه پیک داخل تهران تا باربری اتوبوس و باربری هوایی به عهده پلاس گرین می باشد، اما سایر هزینه های ارسال بر عهده مشتری است. در صورتیکه امکان پس کرایه نمودن هزینه حمل وجود نداشته باشد، این هزینه ها می بایست ابتدا توسط مشتری به حساب پلاس گرین واریز گردد و سپس کالا ارسال می گردد.
  • ساعات ارسال کالا در پلاس گرین در بازه های ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر و ۵ تا ۸ بعد از ظهر صورت می پذیرد.
  • محل تحویل کالا آدرس اعلام شده در سفارش و ورودی خانه یا آپارتمان شما می باشد، از تحویل سفارش شما در طبقات و یا به پیکی که از طرف شما فرستاده شده معذوریم.
  • در هنگام دریافت و تحویل کالا ، حتما از سلامت ظاهری آن اطمینان حاصل فرمایید، تحویل گرفتن کالا به منزله تایید سلامت ظاهری آن است، لذا پس از تحویل، ایراد ظاهری به هیچ عنوان شامل گارانتی نخواهد بود.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در این خصوص به برگه “راهنمای خرید از فروشگاه پلاس گرین” مراجعه فرمایید.


نحوه ارسال کالا و هزینه ها در فروشگاه پلاس گرین

در تهران هزینه ارسال سفارش های بالای ۱ میلیون تومان رایگان بوده و برای فاکتورهای زیر این مبلغ در تهران هزینه حمل حمل بصورت توافقی و با توجه به فاصله محاسبه می گردد. بدیهی است انتخاب روش ارسال کالا برای استفاده از این سرویس برای پلاس گرین محفوظ است و در صورت درخواست مشتری برای استفاده از سرویس ارسال خاص به عهده مشتری خواهد بود.

هزینه حمل برای مشتریان عزیز در سایر استانهای کشور بنا بر روش ارسال انتخابی متفاوت است، در این قبیل ارسال ها هزینه بسته بندی پستی و هوایی و هزینه پیک داخل تهران تا باربری اتوبوس و باربری هوایی به عهده پلاس گرین می باشد، اما سایر هزینه های ارسال بر عهده مشتری است. در صورتیکه امکان پس کرایه نمودن هزینه حمل وجود نداشته باشد، این هزینه ها می بایست ابتدا توسط مشتری به حساب پلاس گرین واریز گردد و سپس کالا ارسال می گردد.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه ارسال در مناطق تهران و سایر استان ها به برگه “نحوه ارسال کالا و هزینه ها در فروشگاه پلاس گرین” مراجعه فرمایید.


شرایط مرجوعی کالا در فروشگاه پلاس گرین

ما باور داریم مشتریان پلاس گرین لایق بهترین ها هستند، لذا در این راستا و برای افزایش اعتماد مشتریان و امنیت خرید ایشان، فروشگاه پلاس گرین اقدام به ایجاد سیاست های، “ضمانت اصالت کالا” و همچنین ” ضمانت بازپس گیری کالا به مدت ۷ روز ” نموده است.

” ضمانت بازپس گیری کالا به مدت ۷ روز ” در فروشگاه پلاس گرین :

این سیاست بدین معنی است که مشتریان عزیز می توانند حداکثر ظرف مدت ۷ روز، کالاهایی را که نیاز به مهلت تست دارند را در صورت عدم رضایت و وجود ایراد به “پلاس گرین” بازگردانند. بدیهی است این سیاست در قبال کالاهایی که برای تست نیاز به مهلت ندارند و اقلامی که بصورت هدیه برای مشتریان ارسال می گردد اعمال نمی گردد.

نکات :

  • خواهشمند است، قبل از بازگرداندن کالا حتما مطالب برگه “شرایط مرجوعی کالا در فروشگاه پلاس گرین” را مطالعه فرموده و به هیچ وجه ، کالایی را بدون انجام هماهنگی تلفنی با اعضای پلاس گرین مرجوع نفرمایید.
  •  همانطور که در بخش راهنمای خرید نیز عنوان گردید، تحویل گرفتن کالا توسط مشتری از پیک، پست و … به منزله تایید سلامت آن از نظر ظاهری می باشد، لذا پس از آن، مرجوعی به دلیل ایراد ظاهری به هیچ عنوان پذیرفته نبوده و کالای مورد نظر خارج از ضمانت قلمداد می گردد.
  •  بدیهی است پس از سپری شدن مهلت های مقرر شده در این متن، ارایه خدمات پس از فروش به قطعات خریداری شده تنها توسط شرکت های گارانتی کننده صورت گرفته و پلاس گرین مسوولیتی در این زمینه ندارد.

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در خصوص شرایط مرجوع نمودن کالا و ضمانت بازپس گیری کالا به مدت ۷ روز به برگه “شرایط مرجوعی کالا در فروشگاه پلاس گرین” مراجعه فرمایید.